Модуль 9.
Рефлексія.
В даному модулі ми обговорили питання різних навчальних особливостей учнів та необхідність вибору відповідних форм роботи для учнів аудіалів, візуалів та кінестетиків, учнів з різними когнітивними стилями, учнів право- чи ліво домінуючими півкулями мозку.
Обговорили і більш детально опрацювали питання про диференціацію навчання.
Рефлексія.
В даному модулі ми обговорили питання різних навчальних особливостей учнів та необхідність вибору відповідних форм роботи для учнів аудіалів, візуалів та кінестетиків, учнів з різними когнітивними стилями, учнів право- чи ліво домінуючими півкулями мозку.
Обговорили і більш детально опрацювали питання про диференціацію навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий