четверг, 28 марта 2013 г.

Модуль 6.
Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені подумати над питанням про використання сервісів Веб 2.0 для спілкування і співпраці учеів при підготовці проекту. Ці сервіси можна використовувати для обміну думками та проектами, для своренн опитувальників та проведення опитувань в цілях проведення досліджень навчальни, для перевірки рівня знань чи визначення  навчальних потреб учнів. Можна створювати свої блоги та освічувати в них основні етапи роботи над проектами та показувати результати всоїх досліджень.
Працючи над модулем, я навчилась створювати та використовувати мережевні опитувальники та розглянула моливості їх використання.
Я вже знаю та вмію користуватись такими комунікаційними сервісами, як електронна пошта та миттєві повідомення, спілкування в чаті. Поки що складністю для мене є використання голосових повідомлень та технологій Скайп.
Звичайно, при користуванні інтернетом важлива безпека учнів. Я ознайомилась з документами з запропонованих в модулі веб-ресурсів і переконалась в необхідності встановлення правил користування інтернетом.


Комментариев нет:

Отправить комментарий