Рефлексія.
При опрацюванні цього модулю я уточнила основні запитання проекту, обміркувала та внесла до плану проекту оцінювання роботи учнів в проекті.
Я довідалась, що постійне оцінювання, яке починається з попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи в проектах і продовжується впродовж всього виконання учнями проектів, називається формуючим оцінюванням.
Щоб залучити учнів до процесу
оцінювання потрібно забезпечити учнів наступним:
·
Чіткими критеріями оцінювання до початку виконання проектів
·
Моделями та інструкціями для високоякісної роботи
·
Можливостями для здійснення моніторингу (відслідковування
ходу) власного просування учнів у навчанні
·
Засобами надання конструктивного зворотного зв’язку іншим
учням та можливостями отримання оціночної інформації від інших учнів для того,
щоб покращити свою виконану роботу і діяльність
·
Надати достатньо часу для представлення результатів та
поліпшення процесів і продуктів
·
Підтримкою для формування учнями власних нових завдань
для їх майбутнього навчання.
Також я підготувала презентацію основних ідей теми проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий