среда, 27 марта 2013 г.

Модуль 4.
Рефлексія.
При опрацюванні цього модулю я уточнила основні запитання проекту, обміркувала та внесла до плану проекту оцінювання роботи учнів в проекті.
Я довідалась, що постійне оцінювання, яке починається з попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи в проектах і продовжується впродовж всього виконання учнями проектів, називається формуючим оцінюванням.
Щоб залучити учнів до процесу оцінювання потрібно забезпечити  учнів наступним:
·         Чіткими критеріями оцінювання до початку виконання проектів
·         Моделями та інструкціями для високоякісної роботи
·         Можливостями для здійснення моніторингу (відслідковування ходу) власного просування учнів у навчанні
·         Засобами надання конструктивного зворотного зв’язку іншим учням та можливостями отримання оціночної інформації від інших учнів для того, щоб покращити свою виконану роботу і діяльність
·         Надати достатньо часу для представлення результатів та поліпшення процесів і продуктів
·         Підтримкою для формування учнями власних нових завдань для їх майбутнього навчання.

Також я підготувала презентацію основних ідей теми проекту.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий